7 paşi spre o zi bună

Toţi avem zile mai bune şi mai puţin bune. Am adunat de-a lungul timpului, idei de ici şi de colo, pe care le-am aplicat. Vă scriu astăzi despre cele ce funcţionează la mine, paşi din care am făcut o rutină a dimineţii, pentru un început bun al zilei. 

1. Ţup din pat cum vă treziţi. Nu mai staţi să readormiţi, nu vă gândiţi la ce aveţi de făcut în ziua respectivă, nu vă obosiţi mintea de la prima oră, cu o mie de planuri. Doar vă ridicaţi din pat, când sună ceasul;

2. În drum spre baie, mulţumiţi divinităţii pentru ziua de azi şi pentru orice vreţi voi. Transmiteţi un gând bun, de mulţumire, pentru ziua ce începe;

3. Faceţi măcar 5 minute de gimnastică. Desmorţiţi încheieturile şi  puneţi muşchii la treabă. Mişcarea creşte tonusul fizic dar şi psihic;

4. Scrieţi câteva rânduri cu ce vreţi voi. La mine, este o condiţie capitală şi o fac în toate zilele în care găsiţi postări pe blog. Cum am spus de multe ori, scrisul concentrează mintea şi sufletul, eliberându-ne de gânduri şi stări mai puţin bune. Dacă nu aveţi blog, scrieţi într-un jurnal, despre orice doriţi şi vă trece prin minte sau faceţi o listă de activităţi, de cumpărături, de mulţumiri sau de planuri. Încercaţi, înainte de a respinge o idee şi veţi vedea că ajută;

5. Îmbrăcaţi-vă cu ceva frumos sau cu ceva ce nu aţi mai purtat demult. Eventual, în culori mai vesele. Starea de spirit se schimbă când ne place cum arătăm şi mai ajută la asta şi complimentele primite de-a lungul zilei. Căci nu e om să nu se bucure de-o vorbă sinceră, de apreciere, fie ea chiar şi pentru haine;

6. Ieşiţi din casă şi mergeţi cu spatele drept şi încercaţi şi pe scaun să aveţi această poziţie. Ştiu că vă veţi îndoi că ajută la ceva, că la fel am gândit şi eu când am citit în cartea lui Vasile Andru, Terapia Destinului. Însă, am îndreptat spatele imediat ce am aflat şi am sesizat efectul de bine. Am înţeles că are legătură cu o aliniere a chakrelor şi mai ales cu o poziţie favorabilă a celei din creştetul capului. Chiar ajută să îndreptăm spatele, de câte ori ne amintim;

7. Pe drumul spre serviciu, spuneţi o rugăciune şi mulţumiţi pentru tot ceea ce aveţi şi aţi primit în viaţă. Gândiţi-vă la toate cele bune şi enumeraţi-le. Veţi conştientiza mai bine câte sunt şi câte motive de bucurie avem.

O zi cât mai frumoasă, tuturor!

Mihaela Dămăceanu

Dacă v-a plăcut această postare, apăsaţi un buton de mai jos, de like sau share. Pentru noi, contează foarte mult.