Un magazin util



            Trecem printr-o perioadă de schimbări de obiceiuri, în încercarea de a ne organiza mai bine. Una dintre schimbări se referă la hrană, unde mă străduiesc să gătesc mai mult şi mai variat.

            Săptămâna trecută căutam nucşoară, pentru a face în casă, pateu de ficat. Nu am găsit atunci, dar am aflat unde aş putea găsi. Joia aceasta am plecat de la serviciu, glonţ spre magazinul cu pricina, căci eram nerăbdătoare să văd un magazin de mirodenii, o idee care întotdeauna mi s-a părut interesantă.

            Este vorba despre Orient bazar, un drăguţ magazin, aflat la etajul I din noua hală de legume, din Piaţa Obor.

            Am ajuns târziu, aproape de închidere şi vânzătoarele erau foarte obosite, semn că treaba merge bine. Se vedea că merge şi din faptul că era aproape singurul loc, unde intrau mereu clienţi, deşi mai sunt oferte interesante în zonă.

            M-am gândit să vă scriu despre el, în primul rând, pentru că nu ştiu alt magazin de mirodenii în Bucureşti(cu siguranţă aveţi şi voi nevoie de el) şi, în al doilea rând, pentru că mi-au plăcut mult, preţurile.

            Toată marfa din magazin este vrac, motiv pentru care preţurile la condimente şi mirodenii, sunt mult mai mici decât la cele ambalate, din supermarket. Este foarte curat şi nu am avut nici o reţinere în a cumpăra.

            Şi dacă tot am menţionat preţurile bune, să vă dau câteva exemple:

·       Pătrunjel uscat              20lei/kg;
·       Mentă uscată                 20lei/kg;
·       Leuştean uscat              20lei/kg;
·       Orez brun                        6lei/kg;
·       Linte                             10lei/kg;
·       Curmale cu sâmburi     10lei/kg;
·       Curmale fără sâmburi   15lei/kg;
·       Migdale crude               40 lei/kg;
·       Migdale prăjite             45 lei/kg;
·       Scorţişoară pudră          10 lei/kg;
·       Nucşoară                     200 lei/kg.

Nu am reţinut toate preţurile, dar erau şi câteva feluri de piper, şi curcuma şi fulgi de cereale, la un preţ foarte bun. Am cumpărat, dar am uitat cât au fost. Parcă 3 lei/kg. Mi-am făcut un mic stoc de grâu, orz şi secară.

Cu speranţa că acum, în prag de sărbătoare, vă va fi de folos acest magazin, închei cu o urare de week-end senin şi relaxant!

Mihaela Dămăceanu

           P.S. Pateul l-am făcut fără nucşoară, că mi s-a părut tare scumpă. Nu ştiu ce a fost în capul meu, că puteam să iau 50 g, dacă tot am plecat după ea.

Etichete: , , , ,